Pragniemy poinformować, że od dnia 4 maja 2020 wznowiliśmy działalność kliniki K2 Medical & Dental i ponownie przyjmujemy Pacjentów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub na Facebook z naszą rejestracją w godzinach 9.00-20.00.


Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo naszych pacjentów i personelu wprowadziliśmy szereg nowych procedur dotyczących umawiania wizyt oraz przyjmowania Pacjentów w okresie podwyższonego zagrożenia epidemiologicznego.

W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa kilka istotnych informacji i prosimy o zapoznanie się z nimi.

  • Rejestracja

jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00. Na wizyty prosimy rejestrować się:

➡️ TELEFONICZNIE

Gdańsk: 53 322 31 11 ▪️ 508 922 201

Gdynia: 58 662 26 78 ▪️ 501 146 241

➡️ MAILOWO [email protected] [email protected]

➡️ FACEBOOK https://www.facebook.com/K2-Medical-Dental-Clinic-103223771077915/

Brak możliwości rejestracji osobistej.

  • Procedury związane z przyjmowaniem Pacjentów

➡️ Pacjenci umawiani są na konkretne godziny, w taki sposób, aby nie gromadzić się w poczekalni oraz aby po wizycie została przeprowadzona odpowiednia dezynfekcja gabinetu.

➡️ Każdy pacjent zobowiązany jest do  posiadania maseczki ochronnej - o jej ściągnięciu decyduje lekarz lub inny personel kierujący pacjentem.

➡️ Po wejściu do Kliniki każdy pacjent zobowiązany jest zdezynfekować dłonie.

➡️ Każdemu pacjentowi jest mierzona temperatura.

➡️ Przeprowadzamy wywiad medyczny przed każdą wizytą stomatologiczną.

➡️ Zastrzegamy sobie prawo odroczenia wizyty na 14 dni u pacjentów, u których stwierdzimy podwyższoną temperaturę ciała czy objawy infekcji dróg oddechowych, objętych kwarantanną, bądź spełniających kryteria objęcia kwarantanną.

➡️ Prosimy aby zachowywać punktualność i zgłaszać się na wizytę w wyznaczonym terminie bez osób towarzyszących.  Pacjenci niepełnoletni mogą przyjść z jednym opiekunem prawnym.

➡️ Pracujemy wyposażeni w specjalne ochronne fartuchy, czepki, przyłbice, maski zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Personel naszej Kliniki dba o wszystkie uzupełniające procedury dezynfekcyjne przestrzeni wspólnych oraz gabinetów.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub w wiadomości prywatnej. Więcej informacji znaleźć można w sekcji FAQ.

Z poważaniem, zespół K2 Medical & Dental Clinic