Stomatolog Gdańsk - Wrzeszcz
Stomatolog Gdynia
Pragniemy poinformować, że od dnia 4 maja 2020 wznowiliśmy działalność kliniki K2 Medical & Dental i ponownie przyjmujemy Pacjentów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub na Facebook z naszą rejestracją w godzinach 9.00-20.00.
Szanowni Państwo,
W trosce o bezpieczeństwo naszych pacjentów i personelu wprowadziliśmy szereg nowych procedur dotyczących umawiania wizyt oraz przyjmowania Pacjentów w okresie podwyższonego zagrożenia epidemiologicznego.
W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa kilka istotnych informacji i prosimy o zapoznanie się z nimi.
jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00. Na wizyty prosimy rejestrować się:
➡️ TELEFONICZNIE
Gdańsk: 53 322 31 11 ▪️ 508 922 201Gdynia: 58 662 26 78 ▪️ 501 146 241
➡️ MAILOWO [email protected] [email protected]
➡️ FACEBOOK https://www.facebook.com/K2-Medical-Dental-Clinic-103223771077915/
Brak możliwości rejestracji osobistej.
➡️ Pacjenci umawiani są na konkretne godziny, w taki sposób, aby nie gromadzić się w poczekalni oraz aby po wizycie została przeprowadzona odpowiednia dezynfekcja gabinetu.
➡️ Każdy pacjent zobowiązany jest do posiadania maseczki ochronnej - o jej ściągnięciu decyduje lekarz lub inny personel kierujący pacjentem.
➡️ Po wejściu do Kliniki każdy pacjent zobowiązany jest zdezynfekować dłonie.
➡️ Każdemu pacjentowi jest mierzona temperatura.
➡️ Przeprowadzamy wywiad medyczny przed każdą wizytą stomatologiczną.
➡️ Zastrzegamy sobie prawo odroczenia wizyty na 14 dni u pacjentów, u których stwierdzimy podwyższoną temperaturę ciała czy objawy infekcji dróg oddechowych, objętych kwarantanną, bądź spełniających kryteria objęcia kwarantanną.
➡️ Prosimy aby zachowywać punktualność i zgłaszać się na wizytę w wyznaczonym terminie bez osób towarzyszących. Pacjenci niepełnoletni mogą przyjść z jednym opiekunem prawnym.
➡️ Pracujemy wyposażeni w specjalne ochronne fartuchy, czepki, przyłbice, maski zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Personel naszej Kliniki dba o wszystkie uzupełniające procedury dezynfekcyjne przestrzeni wspólnych oraz gabinetów.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub w wiadomości prywatnej. Więcej informacji znaleźć można w sekcji FAQ.
Z poważaniem, zespół K2 Medical & Dental Clinic